saya,saya n saya

saya,saya n saya
somethin ab0ut me::: i'm special,i'm talkable,i'm care ab0ut u,i'm l0veable,i'm single,i'm avaiable..s0,be my f0ll0wers!!

sYG kam0o sume..tenkiuu be my foll0wer!!

Wednesday, January 12, 2011

rutin harian kuh///

hahah..tiap2 ari uat mende yg sme..bdn mu turut mmbesar..hahaha..fazira 0i,,sed0r la sket..hhaah,,sd0r,tp pe nk uat kn..hahha..b0san l0rh d0k uma...xde mnde nk uat,.,.0n9 je keje nye..huhu...dgr dte fb akan DITUTUP..ye ke???huhuu..tidakkkkk...jgnnn,,merane dirirku tnpe fb l0rh...huhuhu...fb kn c0nnecting pe0ple,jd lps ni xley la nk c0nnect ngn 0wg len...hahaha
tp,yg xthn nye,,mlm td ak mmpi surat PLKN da smpi uma..serius bed0'0h gler,.,hahah..dlm srt tuh die bgtau yg ak dpt kem kt NEGERI SEMBILAN hahahaha..kelak0r btl la..excited ben0r nk g..kang xpsal2 ak gk yg ngs 40 hri 40 mlm...hahahaa,.,,si0t btl la...AK XM0 G...!!!!!!!!!!!huhuuhu...pe la..da la taun 2013 nnt kerajaan wjib kn sume dak g plkn..haha.kecian bt0l....ptt uat la taun ni,,xde la 0wg yg dpt tu nk ngte dak yg dpt..hahahah..

0 comments: