saya,saya n saya

saya,saya n saya
somethin ab0ut me::: i'm special,i'm talkable,i'm care ab0ut u,i'm l0veable,i'm single,i'm avaiable..s0,be my f0ll0wers!!

sYG kam0o sume..tenkiuu be my foll0wer!!

Thursday, December 30, 2010

its raining 0utside....

bpe ari ag ni nk ujan,,bju bertimbun xbsuh,,ish,,bkn mls bsuh tp,nnt xkering,busuk plak..haha...alasan semate2....menurut kajian,phg akn dilanda ujan sehingga ari senin,jd diharap semua besabar la 0key......time ujan ni,bykk la penyakit yg timbul,,selsema la,batuk la,demam la,,huhuhuhu,,.arini spt bese,rutin arian ak,bgn lmbt,mandi lmbt,tp,mkn cpt..hehehe...bkn pe,sjuk la nk mndi,,hehe..cuaca skang ni p0n da mendung...huhu..jgn la ujan ag,xsggup da nk g blik air s0km0,,hhehe.,,n spt bese jgk,f0n ak jrg bebunyik skng ni,,menjak2 mr.b sudaA keje,,huhuhu..b0shannyeee idup menganggur ni......i need a j0b pleashhhhhh,,,,,ari tu de 0wg 0ffer keje kt taska ezati tuh,tp,mak cm berat ati nk suh keje,,,,huh,.,,ssh ke nk jge dak kck hah??tp,cm besshhh je,,ari2 de jupe dak kck,,wah,,mak ckp,,nnt 'kam0o kne bsuh berak die,bg die mkn,,mandi kn die,,td0kn die'.,,..ahh cm nk tkutkn ak jep,,tp,ak pnh je uat sume tuh,jdik ak ase xde la rumit sgt...huhuhu...dak yg 0ffer tuh xc0ntact ak ag,,ntah2 xde p0n keje tuh,,.huhuhu,.,skenye kalu dpt jupe dak kck ari2 kn2...huhuhu...al02..t0meynye dak2 ni..(^_^)



0 comments: