saya,saya n saya

saya,saya n saya
somethin ab0ut me::: i'm special,i'm talkable,i'm care ab0ut u,i'm l0veable,i'm single,i'm avaiable..s0,be my f0ll0wers!!

sYG kam0o sume..tenkiuu be my foll0wer!!

Friday, December 17, 2010

b0shan time..:(

arini bgn lmbt..hahah..dgr s0re mak"adikkkkkk bgn2 da kul 11 mak msk nsi greng ngn ikan masin"..haha..dgr je tr0s bgn dptkn mknn..haha..ak pntg dg0r mknn,meti ak yg 1st g melantak..haha..sbb tu bdn mkin mmbesar,da la d0k uma je..mkn,mkn,mkn je yg ak tau..hahah..smalm ex msg,wah2 ntah kt ne die dpt n0 ak..da de awex tp,nk mgtl ngn ak..nk djdikan cerita,,time rye aji lps,ak g uma die,,kte0wg msk je uma die,mak die kt dpur ngh msk,ak mls nk g,s0 d0k je la kt ruang tamu tu,,,tgk2 die xmndi ag,gler beng0ng,da tau 0wg nk dtg mandi la awal2 kn..haha..b0d0 je..pastu mak die pggl suh g mkn,,bihun jep??b0ring,,ni kn rye aji,bg la mkn yg sdp2 sket..special sket,,haha,,xda la xsdp sgt tp,ley thn la,,haha,..tgh mkn2,tetibe die ckp nk g amik 0wg jp,,pas tu mak die ckp"bwk ane dare 9wg tu el0k2"haha,.,,ak agk da,meti awex die.,.haha...msk2 uma,awex die slm2 ngn kte0wg,,eeuuwww dan2 nk bwk awex die dtg.,,sje nk nunjuk.,,mntang2 ak xde pkwe ag ,,hampeh!!hahah...
hurm mlm ni b0shan cm bese...huhu,,,xtaw nk msg n k0l spe...dpt free k0l utk semggu c0z besday akk ak..yuhuuu!!haha.. 
time g umah die..haha..smpt ag p0sing!!smile..:)
 hehe...cntekk kn kapcai ni??hahah

0 comments: